Известие

Collapse
No announcement yet.

Гарнитура на капак на клапаните

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гарнитура на капак на клапаните

    Здравейте, от близо 2 месеца съм собственик на "Алфата" в подписа, която я взех от колега тук във форума.
    Необходимостта от темата ми се налага смяната на прословутата гарнитура на капака на клапаните.
    В момента пущината сълзи точно на предпазителя на колекторите.
    Изчетох доста материал свързан с това, та въпросът ми е каква марка да взема и има ли значение годината на производство на ДВГ. Моят е AR32301.
    От Пежото ми съм доволен от продуктите на Victor Reinz! Изпратил съм запитване до 3,4 фирми и чакам все още отговор!
    Моля и за вашето мнение.
    Sport Wagon 2.0TS|LPG

  • #2
    Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
    Здравейте, от близо 2 месеца съм собственик на "Алфата" в подписа, която я взех от колега тук във форума.
    Необходимостта от темата ми се налага смяната на прословутата гарнитура на капака на клапаните.
    В момента пущината сълзи точно на предпазителя на колекторите.
    Изчетох доста материал свързан с това, та въпросът ми е каква марка да взема и има ли значение годината на производство на ДВГ. Моят е AR32301.
    От Пежото ми съм доволен от продуктите на Victor Reinz! Изпратил съм запитване до 3,4 фирми и чакам все още отговор!
    Моля и за вашето мнение.
    Каквато и да сложиш я залепи добре с ето това лепило http://www.e-cat.cz/img/e-cat/large/...GEMEIN_LRG.jpg или в някой сервиз щото лепилото е 35лв. Имаше и по-малка опаковка, но пак ще ти остане много.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      Каквато и да сложиш я залепи добре с ето това лепило http://www.e-cat.cz/img/e-cat/large/...GEMEIN_LRG.jpg или в някой сервиз щото лепилото е 35лв. Имаше и по-малка опаковка, но пак ще ти остане много.
      +1

      Вземи си малката тубичка:



      Струва около 15 лв. но не е като другите силикони, които се полимеризират в тубата ако не се ползват дълго време и така стават неизползваеми.

      Почисти и обезмасли повърхностите на главата, намажи тънко и течът ще изчезне, ако гарнитурата не е скъсана все пак.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Гарнитурата каквато и да вземеш е все тая !!
        Не използваи каквито и да е лепила !!!
        Стягаи равномерно и не на 100 %
        Затегната до край ще протече скоро.
        Успех
        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

        Comment


        • #5
          Траях, траях, но мразя омаслени двигатели и най-накрая я смених . Старата гарнитура, макар и Reinz беше станала на бакелит. Явно тъкмо съм я хванал навреме, защото е започнала да сълзи и при свещите на втори цилиндър.

          Едит: След близо 1000км, двигателя е все още сух, като гущер на слънце.
          Благодаря ви за съветите, колеги!
          Last edited by Friday; d.m.y г., 13:33.
          Sport Wagon 2.0TS|LPG

          Comment

          Working...
          X